#ОднаДляОдної

ALWAYS #ОднаДляОдної

Майже кожна п'ята дівчина в Україні під час менструації могла пропускати заняття в школі через відсутність доступу до засобів гігієни*. Бренд Always разом із ЮНІСЕФ Україна презентує свою нову кампанію #ОднаДляОдної, що має на меті допомогти дівчатам в Україні, яким бракує коштів на придбання засобів гігієни. Підтримати цю кампанію може кожен, купуючи прокладки Always з 1 по 29 жовтня. За кожну придбану протягом цього періоду упаковку прокладок, Always передаватиме по одній прокладці дівчатам, яким це потрібно.

У багатьох країнах тема менструації й досі табу. А це має багато негативних наслідків. Через це деяким дівчатам доводиться пропускати школу або улюблені заняття, тому що в них немає засобів гігієни. Замість прокладок і тампонів під час менструації вони використовують туалетний папір або тканину. Це створює сильний дискомфорт і негативно впливає на самооцінку. Їм доводиться відмовлятися від хобі, зустрічей із друзями та активного відпочинку, тобто речей, які будують їх впевненість у собі та відіграють важливу роль у процесі дорослішання. У такій ситуації могла опинитися майже кожна п'ята дівчина в Україні.

Як ви можете допомогти?

1. За кожну упаковку прокладок Always, придбану у будь-якому магазині на території України з 1 по 29 жовтня, Always, разом із ЮНІСЕФ Україна даруватиме по одній прокладці школяркам, які знаходяться у скрутному становищі.

2. Ви можете підтримати цю акцію й в соціальних мережах: опублікуйте в Instagram наведений нижче текст із хештегами #Always #ОднаДляОдної. Кожна публікація принесе одну додаткову пожертву!

Always допомагає молодим дівчатам у всьому світі підвищити свою самооцінку. Разом із ЮНІСЕФ Україна Бренд Always запустив кампанію #ОднаДляОдної, головна мета якої – підтримати дівчат, що знаходяться у скрутному становищі й не можуть дозволити собі купувати засоби гігієни.

З умовами акції можна ознайомитися тут.

*Від імені P&G У 2019 році було проведено онлайн-опитування за участю 295 дівчат віком від 18 до 24 років.

Дізнатися про бренди P&G