У ЯКІ ТЕРМІНИ/ДЕ ПРОВОДИТЬСЯ АКЦІЯ?

Акція проводиться у період з 25.05.2021 року по 30.09.2021 року включно на Території проведення Акції в наступних торгівельних закладах: «АТБ», «EVA», «ROZETKA», «Pampik» та в інтернет-магазинах вищевказаних торгівельних закладів.

З 01.06.2021 року по 30.09.2021 року включно на в наступних торгівельних закладах: «Аптекар», «Віталюкс», «Здравица», «Добрі Ліки», «Бюджетна Аптека», «Аптечний Будинок», «Аптека доброго дня», «1 Соціальна Аптека», «Аптека D.S», «Аптека "3і"», «Волиньфарм», «РІВНЕЛІКИ», «Західна фармацевтична компанія», «ЖИТОМИРЛІКИ», «КЛАСС», «Таврия В», «Блеск и Ведро», «Космос», «Аптечна мережа 911», «Аптека гуртових цін», «Аптека низьких цін №1», «Склад Чистоты», «Чистенько, Чистюля» та в інтернет-магазинах вищевказаних торгівельних закладів.

ЩО ПОТРІБНО ЗРОБИТИ ДЛЯ УЧАСТІ В АКЦІЇ?

  1. Придбати у мережі магазинів «АТБ», «EVA», «ROZETKA», «Pampik», «Аптекар», «Віталюкс», «Здравица», «Добрі Ліки», «Бюджетна Аптека», «Аптечний Будинок», «Аптека доброго дня», «1 Соціальна Аптека», «Аптека D.S», «Аптека "3і"», «Волиньфарм», «РІВНЕЛІКИ», «Західна фармацевтична компанія», «ЖИТОМИРЛІКИ», «КЛАСС», «Таврия В», «Блеск и Ведро», «Космос», «Аптечна мережа 911», «Аптека гуртових цін», «Аптека низьких цін №1», «Склад Чистоты», «Чистенько, Чистюля» та інтернет-магазинах вищевказаних торгівельних закладів будь-яку продукцію, що бере участь у акції

  2. Зайти на Інтернет-сторінку mypgworld.com.ua

  3. Створити обліковий запис або увійти до існуючого облікового запису

  4. Додати віртуальний акційний ваучер в кошик, натиснувши кнопку «+ Додати».

  5. Завантажити фотографію чека не пізніше, ніж протягом 7 календарних днів з моменту придбання акційної продукції.

  6. Внести необхідні дані у форму для отримання Заохочення, а саме номер банківського рахунку IBAN.

ЩО ПОТРІБНО ЗРОБИТИ З ЧЕКОМ?

Чек необхідно сфотографувати та завантажити на сайт у вашому обліковому записі. Фотографія чека має бути у форматі JPG або PDF розміром до 5 мегабайт та бути чіткою, читабельною, чек має бути не пошкодженим та містити наступні дані: назва магазину, номер чеку, дата продажу та перелік акційної продукції,суму придбання Акційної Продукції.

ЯКА ПРОДУКЦІЯ ПРИЙМАЄ УЧАСТЬ У АКЦІЇ?

У акції бере участь продукція під ТМ Pampers, а саме Pampers Premium Care 0, 1 та 2 розміру. Повний перелік продукції, що бере участь в Акції, наведений в Доповненні № 1 до Офіційних правил.

ЯКИЙ ФОНД ЗАОХОЧЕНЬ АКЦІЇ?

Фонд Заохочень акції включає заохочення у сумі 60 гривень за вирахуванням податків та банківської комісії.

ЯКА ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ ЗАОХОЧЕНЬ?

Загальна кількість Заохочень є обмеженою та становить 12000 одиниць.

ЯКИМ ЧИНОМ БУДУТЬ ПОВЕРНЕНІ ГРОШІ?

Гроші можуть бути надані виключно шляхом безготівкового перерахунку у розмірі 60 грн. на банківський гривневий рахунок переможця акції. Видача готівки не передбачена.

КОЛИ БУДУТЬ ПОВЕРНЕНІ ГРОШІ?

Процес перевірки чеку займає до 72 годин. Якщо чек задовільняє всім зазначеним умовам, повернення коштів на рахунок здійснюється впродовж 30 робочих днів.

ЯКЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ НЕОБХІДНО ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ?

Для підтвердження необхідний чек, реєстрація на сайті та заповнення всіх необхідних реквізитів, включаючи дані банківського рахунку IBAN.

ЩО ТАКЕ IBAN ТА ДЕ ЙОГО ВЗЯТИ?

IBAN - це міжнародний номер банківського рахунку, впроваджений в Україні з серпня 2019 року та складається з 29 символів (для прикладу UA112222220000026001234567891). Він вказаний в реквізитах вашого карткогового рахунку (у договорі, мобільному додатку он-лайн банкінга або за телефоном гарячої лінії вашого банку).

ЯКІ ДАНІ БАНКІВСЬКОЇ КАРТИ НЕОБХІДНО ВКАЗАТИ У ФОРМІ РЕЄСТРАЦІЇ?

У форму необхідно внести IBAN банківського рахунку.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО МІЙ ЧЕК НЕ ПРИЙМАЮТЬ?

Потрібно перевірити чи чек відповідає всім зазначеним умовам акції та фотографія є чіткою. Чек вважається дійсним, якщо підтверджує придбання Акційної продукції та відповідає наведеним нижче умовам:

a) Чек є справжнім, тобто наданим відповідним магазином, де реалізується Акційна продукція на території проведення Акції, реквізити якого написані на ньому, та не є підробленим або фальшивим;

б) Чек не є пошкодженим, тобто він не викликає будь-яких сумнівів щодо свого змісту чи справжності, й, зокрема, Чек не є розрізаним, відрізаним, порваним, розмитим, нечітким та не є поєднанням двох різних чеків;

в) список покупок у чеку містить слово, яке дозволяє зробити висновок, що придбання стосується Акційної продукції;

г) придбання Акційної продукції здійснено у строк проведення Акції

д) дані про реєстрацію чеку міститься на офіційному веб-порталі ДФС у відкритій частині Електронного кабінету https://cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО Я НЕ МОЖУ ЗАВАНТАЖИТИ ЧЕК?

У випадку виникнення питань щодо реєстрації чеку (в тому числі неможливості реєстрації чеку) та інших технічних питань щодо проведення акції потрібно звернутися до форми зворотного зв’язку на Сайті. Разом зі зверненням необхідно надіслати фотографію чеку для додаткової перевірки.

Якщо Учасник не звертається до форми зворотного зв’язку та/або не надсилає чек для додаткової перевірки разом зі зверненням технічний партнер/організатор звільняються від необхідності надавати відповіді за такими питаннями та від відповідальності за такі технічні збої."

ЧИ ПОТРІБНО ЗБЕРІГАТИ ЧЕК?

Так, учасник зобов’язаний зберегти оригінал чеку.

ЯК ДОВГО ПОТРІБНО ЗБЕРІГАТИ ЧЕК?

Учасник зобов’язаний зберегти оригінал чеку до 30.10.2021 р. включно та надати на вимогу.

КУДИ Я МОЖУ ЗВЕРНУТИСЯ ЗА ДОДАТКОВОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ?

Вся інформація разміщена на сайті mypgworld.com.ua та за номером «гарячої лінії» 0 800 50 4989 (графік роботи з 09:00 до 22:00 з пн.-пт. ) у період з 25.05.2021 року по 30.09.2021 року включно.