Операція «Компенсація»

У які терміни/де проводиться акція?

Акція проводиться у період з 09 листопада 2020 року по 29 грудня 2020 року включно на всій території України, за винятком території проведення ООС, тимчасово окупованої території та території, що не контролюється українською владою (частини Донецької та Луганської областей, Автономна Республіка Крим та місто Севастополь), в торгівельних закладах мережі «METRO», згідно з Адресної програми, що вказана у Доповненні №1 до Офіційних правил

Що потрібно зробити для участі в акції?

  1. Придбати у ТЦ «METRO» будь-яку продукцію, що бере участь у акції на загальну суму від 600,00 грн з ПДВ та більше в одному чеку.

  2. Зайти на Інтернет-сторінку mypgworld.com.ua

  3. Створити обліковий запис або увійти до існуючого облікового запису

  4. Додати віртуальний акційний ваучер в кошик, натиснувши кнопку «+ Додати».

  5. Завантажити фотографію чека не пізніше, ніж протягом 15 календарних днів з моменту придбання акційної продукції.

  6. Внести необхідні дані у форму для отримання Заохочення, а саме номер банківського рахунку IBAN.

Що потрібно зробити з чеком?

Чек необхідно сфотографувати та завантажити на сайт у вашому обліковому записі. Фотограція чека має бути чіткою, всі реквізити, що зазначені у чеку маюсь бути читабельні.

Яка продукція приймає участь у акції?

У акції бере участь продукція під ТМ Gillette (тільки системи), Venus (тільки системи), Satin Care, Pantene, Head&Shoulders, Always, Naturella, Discreet, Tampax, Mr.Proper, Ariel, Tide, Lenor, Fairy, Oral-B, Blend-a-med, Pampers. Повний перелік продукції, що бере участь в Акції, наведений в Доповненні № 2 до Офіційних правил

Який фонд заохочень акції?

Фонд Заохочень акції включає заохочення у сумі 300 гривень за вирахуванням податків та банківської комісії.

Яка загальна кількість заохочень?

Загальна кількість Заохочень є обмеженою та становить 1000 одиниць.

Яким чином будуть повернені гроші?

Гроші можуть бути надані виключно шляхом безготівкового перерахунку у розмірі 300 грн. на розрахунковий рахунок Учасника. Видача готівки не передбачена.

Коли будуть повернені гроші?

Процес перевірки чеку займає до 72 годин. Якщо чек задовільняє всім зазначеним умовам, повернення коштів на рахунок здійснюється впродовж 30 робочих днів.

Яке підтвердження необхідно для повернення грошей?

Для підтвердження необхідний чек, реєстрація на сайті та заповнення всіх необхідних реквізитів, включаючи дані банківського рахунку IBAN.

Що таке IBAN та де його взяти?

IBAN - це міжнародний номер банківського рахунку, впроваджений в Україні з серпня 2019 року та складається з 29 символів (для прикладу UA112222220000026001234567891). Він вказаний в реквізитах вашого карткогового рахунку (у договорі, мобільному додатку он-лайн банкінга або за телефоном гарячої лінії вашого банку).

Що робити, якщо мій чек не приймають?

Потрібно перевірити чи чек відповідає всім зазначеним умовам акції та фотографія є чіткою. Чек вважається дійсним, якщо підтверджує придбання Акційної продукції та відповідає наведеним нижче умовам:

a) чек є справжнім, тобто наданим ТЦ Метро, реквізити якої написані на ньому, та не є підробленим або фальшивим;

б) чек не є пошкодженим, тобто він не викликає будь-яких сумнівів щодо свого змісту чи справжності, й, зокрема, чек не є розрізаним, відрізаним, порваним, розмитим, нечітким та не є поєднанням двох різних чеків;

в) список покупок у чеку містить слово, яке дозволяє зробити висновок, що придбання стосується Акційної продукції;

г) придбання Акційної продукції здійснено у строк проведення Акції;

д) дані про реєстрацію чеку міститься на офіційному веб-порталі ДФС у відкритій частині Електронного кабінету https://cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check.

Що робити, якщо я не можу завантажити чек?

У випадку виникнення питань щодо реєстрації чеку (в тому числі неможливості реєстрації чеку) та інших технічних питань щодо проведення акції потрібно звернутися до форми зворотного зв’язку на Сайті. Разом зі зверненням необхідно надіслати фотографію чеку для додаткової перевірки.

Якщо Учасник не звертається до форми зворотного зв’язку та/або не надсилає чек для додаткової перевірки разом зі зверненням технічний партнер/організатор звільняються від необхідності надавати відповіді за такими питаннями та від відповідальності за такі технічні збої.

Чи потрібно зберігати чек?

Так, учасник зобов’язаний зберегти оригінал чеку

Як довго потрібно зберігати чек?

Учасник зобов’язаний зберегти оригінал чеку до 15.01.2021 р. включно та надати на вимогу.

Куди я можу звернутися за додатковою інформацією?

Вся інформація разміщена на сайті mypgworld.com.ua та за номером «гарячої лінії» 0800505000 (з 09:00 до 18:00 години) протягом Строку проведення Акції.