Підтримуємо збереження природи

України разом з WWF

Домашні справи значно впливають на наш спільний дім - нашу Планету.

Опановуючи прості щоденні звички у споживанні та побуті, разом ми здатні мінімізувати цей вплив та проявити свою турботу про Землю.

Якщо, прагнучи зробити внесок у захист планети, ви не впевнені, які дії є найбільш корисними, ви не одинокі. Більше половини людей, які хочуть поводитися більш дружньо до природи, не знають, як це зробити через брак інформації.

Ведення домогосподарств - серед 5 основних областей діяльності за розміром спричинених викидів парникових газів наряду з промисловістю та будівництвом*. Тому навіть незначні зміни у підході до прання білизни, миття посуду або прибирання, можуть мати великий вплив на загальний стан справ.

Напередодні Дня Землі бренди P&G об'єднали зусилля в інформаційній кампанії

ОБИРАЙ РЕЖИМ ДРУЖНІЙ ДО ПЛАНЕТИ - МИЙ ТА ПЕРИ ПРИ 30 ЕФЕКТИВНО

І разом з мережею магазинів METRO прагнуть надихнути українців до відповідального споживання вдома - миття і прання в холодній воді заради збереження електроенергії, а відповідно - природних ресурсів, які необхідні для її вироблення

З 21 квітня до 18 травня 2021 року про звички дружні до Планети будуть нагадувати бренди Ariel, Tide, Fairy і Lenor в усіх магазинах мережі METRO. В період кампанії ми також робимо благодійний внесок на діяльність Всесвітнього фонду природи WWF-Україна, який реалізує проєкти зі збереження українських лісів і водойм та пропонує природні рішення для адаптації до зміни клімату.

Як зробити свій побут дружнім до Планети

Поверніть регулятор температури при пранні з 40° на 30° - це не тільки збереже електроенергію (на 57%!), а ще і гроші у вашому гаманці. В результаті, перехід на холодніше прання дозволить зменшити викиди СО2 на 35%.**

Поверніть кран в положення ближче до холодної води - посуд відмиється, і миючий засіб змиється в прохолодній воді так само ефективно, як і в гарячій. А ви заощадите свої кошти і зменшите викиди СО2 при митті посуду!

Використовуйте точкове освітлення і замініть лампи розжарювання енергозберігаючими або світлодіодними. енергозберігаючими або світлодіодними.

Не залишайте техніку в режимі очікування та не полінуйтеся витягнути вилку з пральної машини, посудомийки, мікрохвильовки, телевізора, комп'ютера або принтера з розетки на ніч. Якщо кожен вирішить дотримуватися цього простого правила, у цілому вийде величезна економія електроенергії.

Крім того, щоб зробити Землю чистіше, під час закупівель продуктів та товарів для дому, варто використовувати багаторазові сумки замість пластикових пакетів. Завдяки таким невеликим крокам разом ми зможемо істотно знизити наш екологічний слід і зберегти здоров'я нашої планети.

СТАЛІ ЦІЛІ КОМПАНІЇ P&G: “АМБІЦІЇ 2030”

Структура наших цілей охоплює чотири сфери - бренди, логістика, суспільство та співробітники - а конкретні цілі включають:

Бренди: 20 провідних брендів P&G, включаючи Always, Ariel, Fairy, Head & Shoulders, Pantene, Pampers та Tide, дозволять та стимулюватимуть відповідальне споживання за допомогою упаковки, яка на 100% підлягає вторинній переробці або повторному використанню.

Логістика: заводи компанії P&G зменшать викиди парникових газів на 50% і придбають достатньо відновлюваної електроенергії для живлення 100% наших виробництв. Також компанія отримуватиме щонайменше 5 мільярдів літрів води з циркулярних джерел.

Суспільство: P&G і надалі створюватиме трансформаційні партнерські відносини, які дозволять процвітати людям, планеті та нашому бізнесу, включаючи ті, що стримують потік пластику у світовий океан, захищають та покращують ліси та захищають воду в пріоритетних басейнах по всьому світу.

Співробітники: P&G заохочуватиме співробітників формувати сталі практики та цілі в своїх повсякденних задачах. Ми будемо винагороджувати прогрес та інтегрувати визнання в оцінки результатів діяльності.

За оцінками, з 2020 по 2030 рік P&G компенсує близько 30 млн тонн вуглецю завдяки реалізації екологічних програм. Для реалізації цих екологічних програм P&G на глобальному рівні співпрацює зі Всесвітнім фондом природи (WWF) та іншими екологічними неурядовими організаціями з метою виявлення та фінансування ряду проектів, спрямованих на захист, поліпшення і відновлення найбільш вразливих екосистем по всьому світу, у тому числі – ліси, водно-болотні угіддя, торфовища. Окрім секвестрування більшої кількості вуглецю, природні кліматичні рішення можуть забезпечити значні екологічні та соціально-економічні переваги, які стають на захист природи, а також покращують засоби існування місцевих громад.

Дізнатися про бренди P&G